Kövessen minket:

Á.SZ.F.

Kérjük olvassa el figyelmesen az Általános Szerződési Feltételeket!

Általános szerződési feltételek:

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Általános Szerződési és Felhasználási Feltételek  

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a KUJBUS-ELEKTRO Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság (székhelye: 4002 Debrecen, Fülehalmi út 2. szám; Cg.: 09-09-029217, adószáma: 26165381-2-09); (a továbbiakban: Szolgáltató) és az általa nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat  igénybe vevő (fogyasztó) (a továbbiakban: Vevő (fogyasztó) jogait és kötelezettségeit, a vásárlás jogi feltételeit tartalmazza. (Szolgáltató és Vevő (fogyasztó) a továbbiakban együttesen: Felek). 

Kérjük, ha webáruházunkban vásárolni kíván, olvassa el Általános Szerződési és Felhasználási Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, ha annak minden pontját megértette, tudomásul vette és azzal egyetért és magára nézve kötelező érvényűnek tekinti.

A Felek között létrejött elektronikus szerződés nem tekinthető írásban foglalt szerződésnek, így nem kerül iktatásba és a későbbiekben nyomtatásban nem hozzáférhető.

Az elektronikus szerződés nyelve: magyar

  1. SZOLGÁLTATÓ ADATAI

Cégnév: KUJBUS-ELEKTRO Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely: 4002 Debrecen, Fülehalmi út 2. szám
Levelezési cím: 4002 Debrecen, Fülehalmi út 2. szám
Képviselők neve: Kujbus Gábor, Kujbusné Horváth Ibolya Mária, önálló aláírási joggal eljáró ügyvezetők
Nyilvántartó Cégbíróság: Debreceni Törvényszék Cégbírósága

Cégjegyzékszám: Cg. 09-09-029217
Adószám: 26165381-2-09
Számlavezető pénzintézet neve: CIB Bank
Pénzforgalmi jelzőszám: 10702064-71282589-51100005
Telefonszám: +36-70-362-8893
E-mail: vevoszolgalat@kujbuselektro.hu

  1.   A SZERZŐDÉS TÁRGYA

A Szolgáltató célja a webáruházban található villamossági és csillár, világítástechnikai termékek és hozzá kapcsolódó egyéb árucikkek, kiegészítők kiskereskedelmi értékesítése az Vevő (fogyasztó) részére.

A termékeknél megjelenített képek, valamint színek illusztrációk, a valóságtól esetenként eltérhetnek. A Szolgáltató vállalja egyedi termékek beszerzését, Vevő (fogyasztó) által megadott adatok alapján, külön megállapodás szerint. 

Az Vevőnek (fogyasztónak) lehetősége van a webáruházban megjelenített termékek megvásárlására a későbbiekben részletezett módon.

  1. A MEGRENDELÉSEK FELDOLGOZÁSÁVAL, TELJESÍTÉSSEL KAPCSOLATOS INFORMÁCIÓK

 

Regisztráció

A kujbuselektro.hu Webáruházban  történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel, jelen ÁSZF-ben meghatározott módon, magyar nyelven lehetséges a következő lépések szerint:

Webáruházunkban rendelést leadni regisztráció nélkül is tud a vevő (fogyasztó), és regisztrálásra lehetősége lesz vásárlás közben, a pénztárnál is, illetve a főoldal felső menüjében a bejelentkezés gombra kattintva, ami egy külön oldalra irányítja az Vevőket (fogyasztókat). https://kujbuselektro.hu/fiokom/

Vevő weboldalon történő vásárlásával/regisztrációjával kijelenti, hogy jelen ÁSZF, és a weboldalon közzétett Adatkezelési tájékoztató feltételeit megismerte és elfogadja, az adatkezelésekhez hozzájárul. Ezt a pénztár oldalon a megrendelés elküldése előtt is megteheti.

Kérjük, figyeljen az adatok pontosságára, hiszen ezen adatok alapján fog számlázásra és kiszállításra kerülni a megrendelt termék.

Következő rendelésénél már be tud jelentkezni regisztrált vevőként (fogyasztóként), így ez a lépés kihagyható.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége:

 Az Vevő (fogyasztó) a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, illetve javítani tudja a bevitt adatokat. A rendelés során lehetőség van a kosár tartalmának megtekintésére, illetve módosítására, s amennyiben a kosár nem a megrendelni kívánt terméket vagy mennyiséget tartalmazza, úgy a megadott terméknél gyorsnézetben az X gomb megnyomásával törölheti a kosár tartalmát. Ezt követően ismételten kosárba kell helyezni a kívánt mennyiséget a rendelni kívánt termékből. Amennyiben a VÁSÁRLÁS ÖSSZESEN/ÖSSZEFOGLALÁS lépésnél törölni kívánja az Vevő (fogyasztó) a kosárban található termékeket, akkor a termék mellett található TÖRLÉS gomb lenyomásával teheti meg azt. A rendelés során az Vevőnek (fogyasztónak) folyamatosan lehetősége van a bevitt adtok javítására/törlésére.

Amennyiben Ön esetleg mégis tévesen adott meg bármilyen adatot megrendelésében (személyes adatok, szállításra vonatkozó adatok, megrendelt tételek, megrendelt mennyiség) kérjük, jelezze Vevő (fogyasztó) szolgálatunk felé a vevoszolgalat@kujbuselektro.hu  e-mail címre küldött levelében, vagy a +36-70-362-8893 telefonszámon, s mi kijavítjuk a hibásan megadott adatokat.

A megrendelés pontos menete

Vevő (fogyasztó) a regisztrációját követően bejelentkezik a webshopba/vagy regisztráció nélkül is megkezdheti a vásárlást.

Válassza ki a megvásárolni kívánt terméket és lépjen a termék lapjára!

A kiválasztás megkönnyítéséhez először válasszon termék-kategóriát!

Bizonyos termék-kategóriákban lehetősége van tulajdonságok alapján szűrni, hogy szűkíteni tudja a termékek körét.

Kérjük a terméklaphoz érkezve figyelmesen olvassa el a termék leírását, tulajdonságait, egyéb jellemzőit! Vegye figyelembe, hogy a termékleírásoknál található fotók színállása a valóságtól minimális mértékben eltérhet. A termékre kattintva tekintheti meg a bővebb ismertetőt. Vásárlási szándék esetén a megvásárolni kívánt terméket „Kosárba teszem” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A kosárba rakást követően kérjük győződjön meg annak pontos tartalmáról, illetve a termék kosárban lévő mennyiségéről.

A kosár elérhető a jobb felső sarokban a kosár ikonra kattintva, vagy a termék kosárba rakása után a KOSÁR-ra kattintva.

A rendelés elküldése

Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a “Tovább a pénztárhoz” gombra.

Ezt követően egy Önnek megfelelő fizetési módot kell választania:

banki átutalás – (megrendelése leadásakor e-mailben értesítjük, hogy rendelése “függő állapot”-ba került, amint megérkezik bankszámlánkra az átutalt összeg, rendelését aktíváljuk, és e-mailben minden szükséges további információt közlünk Önnel) Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés elküldése” gombra.

utánvét – (a küldemény átvételekor a futárszolgálat munkatársának)

CIB online bankkártyás fizetés: Webáruházunk a CIB Bank által biztosított biztonságos bankkártyás fizetési megoldást nyújtja vásárlóinak. A biztonságot az adatok szétválasztása alapozza meg. A Webáruház a megrendeléssel kapcsolatos információkat kapja meg a vásárlótól, a CIB Bank pedig kizárólag a fizetési tranzakcióhoz szükséges kártyaadatokat a 256 bites TLS titkosítással ellátott fizetőoldalon. A fizetőoldal adattartalmáról a Webáruház nem értesül, azokat csak a CIB Bank érheti el. A tranzakció eredményéről a fizetést követően a Webáruház oldala tájékoztatja. A kártyás fizetéshez az Ön internet böngésző programjának támogatnia kell a TLS titkosítást.

A vásárolt áru/szolgáltatás ellenértéke, a kifizetett összeg azonnal zárolásra kerül kártyaszámláján. 

Személyes átvétel: Készpénzben a Szolgáltató üzlethelységében történő átvételkor: Az áru átvételekor történő fizetés választása esetén a Vevő a Szolgáltató üzlethelységében fizeti meg a termék vételárát készpénzben vagy bankkártyával. Készpénzes fizetésre csak magyar forintban (HUF) van lehetőség.

Árak

Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt (fogyasztót) az új adatokról. A vevő (fogyasztó) ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől. 

A rendelések feldolgozása

A webáruház elérhető minden Vevő (fogyasztó) számára. A megrendeléseket nyitvatartási idő alatt folyamatosan, beérkezési sorrendben dolgozzuk fel.

Megrendelése leadására lehetőség van nyitvatartási időn kívül is, ebben az esetben a következő napon kerül feldolgozásra rendelése.

A beérkező megrendelések feldolgozását a Szolgáltató munkanapokon 9.00-12.00 és 13.00-16.00 óra között végzi, ez időben érhető el az Ügyfélszolgálat is. (4002 Derecen, Fülehalmi út 2. szám, tel: +36703628893, e-mail: vevoszolgalat@kujbuselektro.hu)

Visszaigazolás

Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk legkésőbb a rendelés leadásától számított 24 órán belül. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően először egy automatikus e-mail választ kap a rendelés beérkezéséről és (később) a megrendelést követő munkanapon – legkésőbb 24 órán belül, hétvégén/ünnepnapon/munkaszüneti napon leadott rendelés esetén a hétvégét/ ünnepnapot/munkaszüneti napot követő első munkanapon – a rendelés visszaigazolásáról egy a szolgáltató által küldött visszaigazoló e-mail érkezik.  

Amennyiben a visszaigazolás az Igénybe vevőhöz (fogyasztóhoz) a megrendelés elküldését követő 48 órán belül nem érkezik meg, kérjük, jelezze azt a Szolgáltató felé.

Telefonos egyeztetés esetén, szíveskedjen az ügyfélszolgálatot a +36-70-362-8893  telefonszámon hívni, vagy küldjön e-mailt a vevoszolgalat@kujbuselektro.hu címre.

Fizetési feltételek

Vevő (fogyasztó) a fizetési módok pontokból kiválasztott módon tudja a megrendelés ellenértékét kiegyenlíteni, előre banki átutalás útján, barion online bankkártyás fizetési móddal, vagy készpénzben személyes átvétel esetén.

A Szolgáltató a fizetési módhoz mérten, azzal egyidőben az Igénybe vevő (fogyasztó) rendelkezésére bocsátja a számlát. Kérjük vegye figyelembe, hogy a 100.000,-Ft összeget meghaladó megrendelés esetén, s azon termékek esetén, melyek raktáron nem találhatóak, és kizárólag az Vevő (fogyasztó) kifejezett kérésére szerzünk be, csak banki előre utalással tud az Vevő (fogyasztó) vételárat fizetni.

Az utánvéttel történő fizetés esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.

Online, bankkártyával történő fizetés esetén a Vevőnek lehetősége van a rendelés összértékét online pénztárból, bankkártyával kifizetni a Szolgáltató által igénybe vett pénzügyi szolgáltató biztonságos fizetési rendszerén keresztül. Ebben az esetben a szállítás költsége is bankkártyával kerül kiegyenlítésre.

 

Teljesítés, Szállítás

A küldemények házhozszállítása a MAGYAR POSTA MPL futárszolgálattal történik.

A leadott rendeléseket a visszaigazolástól számított 24 órán belül összekészítjük, amennyiben a kiválasztott termékek megtalálhatóak a raktárunkban. Amennyiben a kiválasztott termék a raktárunkban nem található, úgy a várakozási idő a megrendeléstől számított 2-10 munkanap. Ebben az esetben a visszaigazoló e-mailben tájékoztatjuk a várható szállítási határidőről, s amennyiben a tájékoztatást követő 24 órán belül az Igénybe vevő (fogyasztó) nem válaszol, úgy a Szolgáltató elfogadottnak tekinti a szállítási határidőt.  

Az MPL munkatársai a szállítás reggelén email értesítőt küldenek Önnek a csomagkézbesítés várható időpontjáról. Cégünk a rendelés összekészítésekor szigorúan ellenőrzi a termékek épségét és szigetelését. Sérült, hiányos terméket nem postázunk.

A csomag átvételekor a Vevő (fogyasztó) köteles meggyőződni a csomagolás épségéről.

Sérült csomagolás esetén az Igénybe vevő (fogyasztó) köteles jegyzőkönyvet felvetetni és a csomagot a kézbesítő előtt felbontani. Jegyzőkönyv hiányában a Szolgáltatónak nem áll módjában az esetlegesen sérült terméket cserélni. 

Bővebb információt ide kattintva tekinthet meg.

 

Szállítási díjak, és feltételek, sikertelen kiszállítás

A házhozszállítás díja Magyarországon belül történő kiszállítás esetén:  1490 Ft-tól 5Kg-ig (br.). Az utánvét kezelés díja 490. Ft.

Amennyiben a Webáruházban található bármely áru minőségével, alapvető tulajdonságával, használatával kapcsolatban a terméklapon közölteknél több információra van szüksége, az Ügyfélszolgálat ( tel: +36-70-362-8893, vevoszolgalat@kujbuselektro.hu) mindenről készséggel tájékoztatja.

Teljesítési határidő: általában a visszaigazolástól számított maximum 8-10 munkanap, amennyiben a termék raktáron van, maximum 3-5 munkanap. Amennyiben a Vevőnek (fogyasztónak) ettől eltérő elvárása van a teljesítési határidőre vonatkozóan, kérjük, hogy – lehetőség szerint – a megrendelés leadása előtt ezt jelezze, egyeztessen a Szolgáltatóval. A Szolgáltató lehetőségeihez mérten igyekszik ezeket az igényeket kielégíteni.

Kivételes esetekben előfordulhat, hogy a Szolgáltató – önhibáján kívül – nem tudja teljesíteni a megrendelést vagy nem tudja betartani a vállalt teljesítési határidőt, mert esetleg a termék átmenetileg nincs készleten, nem rendelhető vagy gyártása megszűnt. Ilyen esetekben a Szolgáltató haladéktalanul közli az erre vonatkozó információt az Igénybe vevővel (fogyasztóval) e-mail útján, esetlegesen átutalt vételárat azonnal visszautalja az Igénybe vevő (fogyasztó) részére.

Előfordulhat, hogy a megrendelt termék ára – a Szolgáltató hibáján kívüli okból- tévesen jelent meg a webáruházban, ebben az esetben az Vevővel (fogyasztóval) felveszi a Szolgáltató a kapcsolatot, felajánlja a termék helyes áron való értékesítését. Az Vevő (fogyasztó) eldöntheti, hogy kéri-e a helyesbített áron a megrendelt terméket vagy eláll a vásárlástól.

Szolgáltató szolgáltatása a megadott szállítási feltételekkel Magyarország területére érvényes, azon túli szállítás esetén, kérjük, egyeztessen az Ügyfélszolgálattal

A Szolgáltató az általa forgalmazott termékkezelési útmutatóját minden esetben az áruhoz mellékeli, a csomag kézhezvételekor kérjük, ezt ellenőrizze. Amennyiben az Vevő (fogyasztó) nem kapná kézhez az áruval együtt a kötelező használati utasítást, kérjük azt azonnal – még az áru használatba vétele előtt – jelezze az ügyfélszolgálatnál, s az haladéktalanul pótlásra kerül.

Kétszeri kézbesítési kísérlet
1) A Posta a küldemények kiszolgáltatását (kézbesítését) csak a címzett kifejezetten erre
vonatkozóan – az első kiszolgáltatási (kézbesítési) kísérletet követően – tett nyilatkozata esetén
kísérli meg kétszer.

2) A kiszolgáltatási (kézbesítési) kísérlet sikertelensége esetén a Posta – ha a feladó a címiraton
a küldemény címzése mellett megadta a címzett telefonszámát – az értesítő hátrahagyását
megelőzően megkísérli a címzettel egyeztetni a másodszori kiszolgáltatás (kézbesítés) időpontját,
amely legfeljebb az első kézbesítési kísérlet napjától számított 3. munkanapra eshet, az adott
munkanapon 8-17 óra közötti időtartamra.

3) A telefonszám hiánya, illetve az egyeztetési kísérlet sikertelensége esetén a Posta a küldemény
érkezéséről és a kiszolgáltatás (kézbesítés) megkísérléséről értesítőt hagy hátra, melyen feljegyzi
a kézbesítési kísérlet dátumát (hónap, nap, időpont), továbbá azt a telefonszámot és e-mail címet,
amelyen a címzett a másodszori kiszolgáltatás (kézbesítés) igényére vonatkozó nyilatkozatát
pótlólag megteheti, illetve ennek során annak – legfeljebb az első kézbesítési kísérlet napjától
számított 3. munkanapra eső, az adott munkanapon 8-17 óra közötti – időpontját egyeztetheti a
Postával.

4) A címzett a 3) bekezdésben foglaltak alapján az értesítőn feltüntetett elérhetőségeken kizárólag
az első kiszolgáltatási (kézbesítési) kísérletet követő első vagy második munkanap 7-18 óra között
tehet a második kiszolgáltatási (kézbesítési) kísérlet igényére vonatkozóan nyilatkozatot.

5) Amennyiben a 2) bekezdés alapján a Posta által kezdeményezett egyeztetés nem volt
lehetséges, vagy eredményes, illetve ha a 3)-4) bekezdésekben foglaltakon alapulóan a címzett
pótlólagosan nem tett a másodszori kiszolgáltatási (kézbesítési) igényre vonatkozó nyilatkozatot,
a Posta a küldemény kiszolgáltatásának (kézbesítésének) másodszori kísérlete nélkül a
küldeményt a feladónak visszaküldi.

6) A küldemények a kézbesítési ponton a két kézbesítési kísérlet között nem vehetők át.

7) A kétszeri kézbesítési kísérlet valamint a raklap-csere többletszolgáltatások egy adott
küldemény vonatkozásában egyidejűleg kölcsönösen kizárják egymást.

 

  1. A VÁSÁRLÁSTÓL VALÓ ELÁLLÁSI JOGRÓL SZÓLÓ TÁJÉKOZTATÁS

Az elállás joga

A Vevőnek (fogyasztónak) jogában áll a megrendelést követően, de még a kiszállítás előtt a vásárlástól elállni. Ez esetben az elállás okán a Vevőnek (fogyasztónak) fizetési kötelezettsége nincs. A lemondást jelezheti e-mailen, telefaxon, írásban, vagy személyesen is.

Vevőt (fogyasztót) az alábbiakban meghatározott határidőn belül indokolás nélküli elállási jog illeti meg a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014.(II.26.) Korm. rendelet szerint.

A vevő (fogyasztó) az elállási jogát

 a) termék adásvételére irányuló szerződés esetén

  1. aa) a terméknek,
  2. ab) több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, az utoljára szolgáltatott terméknek,
  3. ac) több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,
  4. ad) ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak,

a vevő (fogyasztó) vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy napon belül gyakorolhatja.

A termék adásvételére irányuló szerződés esetén a vevő (fogyasztó) elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja.

  

Az elállásra vonatkozó szándéknyilatkozatot a fogyasztó fenti határidőben köteles postai úton levél formájában, vagy elektronikus úton az alábbi címre, e-mail címre megküldeni:

KUJBUS-ELEKTRO Kft., 4002 Debrecen, Fülehalmi út 2. szám vagy vevoszolgalat@kujbuselektro.hu)

A vásárlástól való elállási nyilatkozatot az alábbi linkre kattintva tudja elérni, illetve megtalálja a főoldalon, a jobb alsó sarokban a FONTOS LEHET menüpontban. 

FONTOS!

Tájékoztatjuk a vevőket (fogyasztókat), hogy a 45/2014.(II.26.) Korm. rendelet értelmében fogyasztónak a Polgári Törvénykönyv 8:1. §. (1) bek. 3. pontjában meghatározott természetes személy minősül.

„3. fogyasztó: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy;”

A vásárlástól való elállás esetén:

Az elállás szándékának jelzése után a Vevő (fogyasztó) a terméket köteles haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül saját költségén visszaküldeni a KUJBUS-ELEKTRO Kft címére: 4002 Debrecen, Fülehalmi út 2. szám. A Szolgáltató pedig legkésőbb az elállásról való tudomásszerzéstől számított 14 napon belül visszatéríti a visszaküldött termék(ek) vételárát, valamint a szállítás költségeit (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott)

Elállás esetén a vevőt (fogyasztót) kizárólag a termék visszaküldésének költsége terheli. A Szolgáltató mindaddig visszatarthatja a vételár visszafizetését, amíg a Vevő (fogyasztó) a terméket vissza nem szolgáltatta vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt a Szolgáltató részére visszaküldte. A visszatérítés során a Szolgáltató az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési módot alkalmazza, kivéve, ha a vevő (fogyasztó) más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten hozzájárul. 

 

EGYEDI IGÉNYEK ALAPJÁN KÉSZÜLT és ELŐRENDELT TERMÉKEK ESETE:

Abban az esetben, ha kifejezetten a Vevő (fogyasztó) kérésére, a Vevő (fogyasztó) által szabott igények alapján került előállításra a termék nem állhat el a vásárlástól. ( 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet 29 §.(1) bek. c.) pont)

II. Nem illeti meg az elállási jog Fogyasztót
– olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett
kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére
szabtak, illetve rendelt az Eladó.
– szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően,
ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó
tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;
– olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által
nem befolyásolható, az elállási jog gyakorlására nyitva álló határidő alatt is lehetséges ingadozásától
függ;
– olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az
átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
– olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül
más termékkel;

Egyéb tudnivalók a vásárlástól való elállás esetén

 Amennyiben élni szeretne elállási jogával, azt mindenképpen jelezze a Szolgáltató felé a megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban!

Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás dátumát.

A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttassa vissza a cégünk címére. Fontos, hogy a postaköltség a Vevőt (fogyasztót) terheli!

A portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni!

Kérjük, ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károk megtérítése a Vevőt (fogyasztót) terheli!

A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása.

Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt)

  1. GARANCIÁLIS PROBLÉMÁK, PANASZOK INTÉZÉSE

 A Szolgáltató csomagolás és postázás előtt minden terméket átvizsgál, hogy elkerülje az esetleges minőségi problémákat.

Ennek ellenére, ha a Szolgáltató hibásan teljesít, az Igénybe Vevő (fogyasztó) kérheti a termék garanciális cseréjét.

A 2013. évi V. törvény A Polgári Törvénykönyvről Magyarországon minden újonnan vásárolt termék esetében 2 éves szavatossági időt biztosít, amennyiben fogyasztói szerződés jön létre (amely a gazdasági vagy szakmai tevékenység körén kívül eső célból szerződést kötő személy – fogyasztó – és olyan személy között jön létre, aki (amely) a szerződést gazdasági vagy szakmai tevékenysége körében köti).

 

A szavatosság feltételeit a Polgári Törvénykönyv és a 19/2014 (IV.29.). NGM rendelet tartalmazza.

 A Webáruház szavatossági kötelezettséggel tartozik, amennyiben az eladott termék a teljesítés időpontjában nem felel meg a jogszabályban vagy a szerződésben meghatározott tulajdonságoknak. A Webáruház felel akkor is, ha a szolgáltatott dolog összeszerelését a szerződésnek megfelelően a fogyasztó végezte el, és a szakszerűtlen összeszerelés a használati útmutató hibájára vezethető vissza. A szavatosság érvényesítésének feltétele, hogy amennyiben a felek a hiba eredetét illetően nem értenek egyet, a fogyasztó kötelezettsége a hiba eredetének bizonyítása (szakvélemény). A teljesítést követő hat hónapon belül vélelmezni kell, hogy a felismert hiba már a teljesítés időpontjában megvolt, ebben az időszakban a bizonyítás a Webáruház kötelezettsége. Ha a fogyasztó a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy azt ismernie kellett, a Webáruház mentesül a szavatossági felelősség alól.

Fogyasztói Panaszügyintézés módja:

A fogyasztói kifogásokat vagy egyéb észrevételeit, panaszait az Igénybe vevő (fogyasztó) a Vevő (fogyasztó) szolgálatnál az vevoszolgalat@kujbuselektro.hu e-mail címen írásban vagy telefonon a +36-70-362-8893 telefonszámon teheti meg.

A fogyasztói kifogások intézésének módjára a 19/2014. NGM rendelet szabályai az irányadóak. 

Fogyasztói jogvita esetén a Vevő a vállalkozás székhelye szerint illetékes alábbi békéltető testülethez fordulhat: 
Hajdú-Bihar Megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett működtetett Békéltető Testület székhelye: 4025 Debrecen, Vörösmarty utca 13-15. szám
E-mail cím: bekelteto@hbkik.hu

Fax: +36/52/500-720

Tel: +36/52/500-710, +36/52/500-720

A panasz benyújtható az EU online vitarendezési platformján („ODR platform”).
Az ODR platform az EU-n belüli fogyasztók és kereskedők számára lehetővé teszi, hogy bíróságon kívül próbáljanak meg egyezségre jutni az online vásárlásból eredő panaszokkal kapcsolatban. Ez a felhasználóbarát és interaktív honlap az EU minden hivatalos nyelvén elérhető és ingyenesen használható. Az ODR platform használatával a fogyasztó és a kereskedő megegyezhetnek egy vitarendezési testület kiválasztásában, majd ezt követően végigmennek egy folyamaton, hogy megoldást találjanak a fogyasztó panaszára. Az ODR platform itt érhető el: http://ec.europa.eu/odr.

A fogyasztónak minősülő vevő kifogásainak bíróságon kívüli rendezésével kapcsolatos lehetőségekről további tájékoztatást az alábbi elérhetőségeken talál:

– Békéltető Testületi eljárás: https://fogyasztovedelem.kormany.hu/#/bekelteto_testuletek
– Fogyasztóvédelmi hatósági eljárás indítása: https://fogyasztovedelem.kormany.hu/#/fogyasztovedelmi_hatosag
– Európai Fogyasztói Központ: https://fogyasztovedelem.kormany.hu/#/europai_fogyasztoi_kozpont.

KIEGÉSZÍTŐ RENDELKEZÉSEK PARNTEREKNEK

 Partner

Partner olyan a Szolgáltató ügyviteli rendszerében rögzített cég, vagy vállalkozó, aki a Szolgáltató által a szerződött Partnernek saját azonosítót szolgáltat, és az azonosító regisztráció során való megadásával a Szolgáltatóval egyedileg megállapodott árakat és kedvezményeket érvényesíthet a belépést követően.

Szerződött partnerekre a Szolgáltató és a Partner közötti egyedi megállapodás, valamint a jelen ÁSZF-ben foglalt szolgáltatások és feltételek együtt érvényesek.

Partnerek regisztrálni tudnak a főoldal->bejelentkezés fül alatt. A Partner regisztrációs kérelme alapján Szolgáltató ellenőrzi, hogy az adott Vevő szerepel-e a nyilvántartási rendszerében, szerződött partnere-e, és amennyiben igen, részére engedélyezi a regisztrációt, melyről emailben értesíti.

Ha a kérelmező Vevő még nem a Szolgáltató partnere, úgy Szolgáltató megvizsgálja a kérelmet és a regisztráció engedélyezéséről vagy annak elutasításáról értesíti a kérelmezőt.

Az adatok megadása után elkészült fiókot a Szolgáltató külön engedélyezi és a megfelelő kedvezménykategóriát beállítja Partnernek.

A kedvezménnyel rendelkező Partnerek, interneten keresztül történő vásárlás esetén jogosultak a kedvezményükre úgy is, ha a megrendelés átvétel személyesen a szaküzletben történik. Az engedmények megadása a Szolgáltató kizárólagos joga. Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani engedmény rendszerét.

A Partner a megrendelés feladásával kijelenti, hogy a jelen Általános Szerződési Feltételeket elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el.

Előleg szerződött partnerek esetében:

Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy bizonyos esetekben – Áru értékétől, fajtájától stb. függően előleget kérjen, amely a megrendelés teljesítésének feltétele. Ez esetben Szolgáltató a beérkezett előlegről előleg számlát állít ki, és ezt követően kezdi meg a megrendelésben foglalt Áru beszerzését és teljesíti Vevő megrendelését.

Partner tudomásul veszi, hogy a vele kötött Szerződésben rögzített egyedi fizetési feltételtől függetlenül is jogosult Szolgáltató a saját egyedi döntése alapján egyes Árura vagy Árucsoportra előre történő fizetést vagy előleget kérni.

Ha Partner az előleget megfizeti, de a megrendelt Árut Szolgáltató értesítésétől számított – egyéb megállapodás hiányában –15 napon belül nem szállítja el Szolgáltató telephelyéről vagy saját hibájából nem tudja átvenni, abban az esetben az Szolgáltató nem kötelezhető az előleg visszafizetésére.

Ebben az esetben a felek a megfizetett előleget meghiúsulási kötbérnek tekintik, ami Szolgáltatót illeti meg.

Szerződött Partner esetében egyedi eljárás alatt tudjuk a visszavételi eljárást kezdeményezni.

Szavatosság

Partner termékhiba esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet. A Partner kellékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától számított egy év alatt évül el. Partner a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát az Szolgáltatóval közölni. A közlés késedelméből eredő kárért a Partner a felelős. Partner – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Vevő által választott igény teljesítése lehetetlen vagy az Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést Partner nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Kicserélés vagy elállás esetén a Partner nem köteles a dolognak azt az értékcsökkenését megtéríteni, amely a rendeltetésszerű használat következménye. Ha az Áru meghibásodásában a Partnert terhelő karbantartási kötelezettség elmulasztása is közrehatott, a szavatossági kötelezettség teljesítésével felmerült költségeket, közrehatása arányában a Partner köteles viselni. Ha Partner a szavatossági igényét az adott Áru – a megjelölt hiba szempontjából – elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény az adott Áru egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek. Szolgáltató nem köteles a Partner, jótállási, illetve szavatossági igényének teljesítésére, amennyiben az Árut a Partner bizonyíthatóan nem megfelelően tárolta, engedély nélkül átszerelte, módosította, szerelési beépítési utasításoknak nem megfelelően építette be, nem rendeltetésszerűen használta, a karbantartási műveleteket nem a karbantartási utasításoknak megfelelően végezte, az Áru a rendeltetésnek megfelelő használat esetén elkopott, illetve az Árut sérülés érte.

Jótállás

Szolgáltató nem tartozik az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet hatálya alá, ugyanis fogyasztók részére jelen szerződés keretei 12 között Áru értékesítést nem végez. Erre tekintettel a Korm.rendeletben meghatározott kötelező jótállás nem terjed ki az értékesített Árukra vonatkozóan.

Szolgáltató kizárólag az Áru gyártója által vállalt jótállást garantálja, mely jótállási kötelezettség csak a gyártó által vállalt garanciális határidőn belül keletkezett meghibásodásokra terjed ki és a gyártó által meghatározott szabályok alapján. A jótállási igény a jótállási határidőben érvényesíthető.

A gyártó által garanciajeggyel el nem látott Áru esetében a garanciajegy funkcióját a számla látja el.

Az adott Árura vonatkozó garancia időtartamáról Szolgáltató Vevő kérésére a honlapon feltüntetett nyitvatartási időben (daniella.hu) információt ad. A gyártó által megadott garanciális határidő meghosszabbításáról feleknek az adott Árura vonatkozóan írásban kell megállapodniuk.

A rendelt termékek helyszíni átvételét munkanapokon 7:00-tól 17:00-ig biztosítjuk.

 

Amennyiben rendelése eléri vagy meghaladja a 400.000,-Ft összeghatárt, vagy olyan terméket
rendelt, mely raktárkészleten nem lelhető fel, s annak beszerzés külön ügyintézés igényel, úgy a
Szolgáltató a rendelés tekintetben megküldött automatikus válasz e-mailt követően, még a termék
kiszállítását megelőzően a rendeléskor megadott elektronikus úton felveszi Önnel a kapcsolatot,
adategyeztetés céljából.
Fenti értékhatárt elérő vagy meghaladó, illetve raktárkészleten fel nem lelhető termék rendelése
esetén a Szolgáltató dönthet úgy, hogy a rendelés tekintetében egyedi szerződést kíván kötni, mely
szerződést a rendelés teljesítését megelőzően szintén elektronikus úton megküld az Ön részére.
Amennyiben az egyedi szerződés rendelkezései Ön által elfogadhatóak, úgy ebben az esetben a felek
közötti jogügyletre az ott rögzített rendelkezések lesznek az irányadóak.

Európai Uniós támogatásból megvalósuló fejlesztések